Naszym klientom w ramach umowy na obsługę księgową firmy oferujemy następujące usługi:
Księga Handlowa
- prowadzenie księgi zgodnie ustawą o rachunkowości, przepisami prawa podatkowego oraz zakładowym planem kont
- wypełnianie deklaracji podatkowych oraz dostarczanie ich do odpowiednich urzędów
- aktualizacja danych i bieżące raportowanie do administracji skarbowej w wymaganych prawem formatach elektronicznych
bieżące informowanie o sytuacji finansowej firmy - prowadzenie rejestru środków trwałych i amortyzacji
- sporządzanie sprawozdań dla celów statystycznych, naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
- współpraca z audytorem Spółki oraz z Urzędami Administracji Skarbowej
- reprezentowanie w Urzędach Skarbowych, ZUS i innych organach administracji państwowej
Książka Przychodów i rozchodów
- bieżące księgowanie dostarczonych dokumentów księgowych
- prowadzenie ewidencji środków trwałych
- naliczanie odpisów amortyzacyjnych zgodnie z zakładowym planem amortyzacji
- prowadzenie rejestrów podatku VAT oraz sporządzanie deklaracji podatku od towarów i usług
- obliczanie zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych oraz sporządzanie i wysyłanie deklaracji do Urzędu Skarbowego
- reprezentowanie w Urzędach Skarbowych
- aktualizacja danych i bieżące raportowanie do administracji skarbowej w wymaganych prawem formatach elektronicznych
- przygotowywanie i wysyłanie sprawozdań do Urzędu Statystycznego